Firemní porady
Pravidelně se účastníte firemních porad, nebo je dokonce i pořádáte? Máte pocit, že Vám nepřináší výsledek, který potřebujete? Program porady se pravidelně nenaplňuje a účastníci ze sebe nedokáží dostat maximum? Porady se neberou dostatečně vážně, účastníci nechodí včas, vytváří se konflikty, lidé nemluví k věci, neumíte dosáhnout shody a odchází se často s pocitem promrhaného času? Pokud s tím chcete něco udělat, tak to je tento kurz přesně pro Vás! Toto školení zaměřuji na zvládání porad na týmové i firemní úrovni. Rozebírám zde konkrétní kroky pro jejich přípravu, metody pro vedení samotného průběhu a také rady na zvládání komunikace mezi účastníky a řešení sporů. Vždyť firemní porady jsou jedním z nejužitečnějších nástrojů ke zvýšení produktivity a stmelení týmu!