Vysoce intenzivní nácvik prodeje pro pokročilé

Vysoce intenzivní nácvik prodeje pro pokročilé

  • Jak připravit své uvažování na vysoce individualizované jednání.
  • Orientace na výsledek (a organizace práce).
  • Pojmenování návyků a jejich dopadů na výsledek.

Program kurzu

    • Jak číst zákazníka.
    • Jak obejít typologie.
    • Jak vnést do jednání vysoce individuální přístup.
    • Jak mít včas jasno o upřímnosti klienta v závěru jednání.
    • Jak zákazníka častěji přesvědčit.
    • Jak správně vnímat práci obchodníka, abychom měli úspěch a méně strasu.
    • Jak předcházet a vést jednání o cenách, námitkách.
    • Jak na slepé uličky, aby se místo vás "potil" zákazník.
    • Jak získat výhody, přiblížit se klientovi a vytlačit „konkurenci“.
    • Jak navázat pevné obchodně-přátelské vztahy na správných hodnotách.

Poznámka

    • Expertní zvládání využití otázek.
    • Schopnost řídit klíčové části prodejního jednání.
    • Vědomé zacílení na dohodu se zákazníkem (efektivita obchodu).
    • Detailní trénink a rozvoj reflexe.
    • Tipy a triky z praxe trenéra.

Termíny kurzu

Ježek studuje