Nenastavujte pokaždé dokument se stejnými vlastnostmi a připravte si koncept, se kterým se stane zakládání dalších dokumentů jednoduchou záležitostí.
Program kurzu
ŠABLONY
MS Word
Proč vytvářet šablony v MS Word
Co všechno do šablony uložíte
Jaké šablony v MS Word existují
Jak vytvořit dokument na základě šablony
Jak vytvořit vlastní šablonu
Jak kopírovat vlastnosti šablon mezi sebou navzájem
Hlavní a vnořený dokument
MS Excel
Proč vytvářet šablony v aplikaci MS Excel
Vlastnosti vlastní šablony v MS Excel
Oblasti užití šablon v MS Excel
Doporučení k tvorbě šablon v MS Excel
MS PowerPoint
Předloha snímků
Záhlaví a zápatí
Uložení šablony prezentace
Tvorba prezentace na základě vlastní šablony
FORMULÁŘE
MS Word
Vkládání prvků formuláře
Popis prvků formuláře
Nastavení prvků
Uložení a zamknutí dokumentu
Odemknutí dokumentu
MS Excel
Propojení formulářového prvku s buňkou
Ověření dat
Poznámka
Na seminář si, prosím, přineste vlastní notebook, na kterém si vše vyzkoušíte. Pokud nemáte k dispozici přenosný počítač, rádi vám notebook zapůjčíme (je třeba objednat před samotným kurzem).
Seminář je určen pro uživatele Microsoft 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. Lze jej však absolvovat i s verzemi 2007, 2010 a 2013 s mírným omezením u konkrétních nástrojů.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze
návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace