Začínáme s MS Planner

Začínáme s MS Planner

Tento kurz je navržen tak, aby vás seznámil s jedním z nejvýkonnějších nástrojů pro plánování a řízení úkolů v rámci Microsoft 365. Naučíte se, jak efektivně vytvářet, spravovat a sledovat projekty a úkoly, spolupracovat s týmem a dosáhnout vyšší produktivity a lepší organizace.

Program kurzu

    Úvod do MS Planner

    • Představení MS Planner – co je MS Planner a k čemu slouží
    • Výhody a použití – proč využívat MS Planner v pracovním prostředí
    • Propojení s ostatními aplikacemi Microsoft 365 – Outlook, Teams, OneNote, atd.

    Základy práce s MS Planner

    • Vytvoření prvního plánu – kroky a základní možnosti
    • Nastavení skupiny úkolů – jak přizpůsobit jednotlivé úkoly a kategorizovat
    • Použití štítků a kategorií – vytváření a správa štítků pro lepší přehlednost

    Správa úkolů a zodpovědností

    • Vytváření úkolů a podúkolů – stanovení cílů, termínů a zadávání popisků
    • Přidělování úkolů členům týmů – jak přidělit úkoly a nastavit oprávnění
    • Prioritizace úkolů – použití priorit k efektivnímu řízení

    Organizace a sledování plnění úkolů

    • Použití kontrolních seznamů – jak tvořit dílčí úkoly a sledovat jejich postup
    • Časové osy a termíny – efektivní nastavení termínů a upozornění
    • Vizualizace úkolů – přehledné zobrazení úkolů pomocí rozvržení (Boards)

    Propojení MS Planner s Microsoft Teams

    • Integrace s Microsoft Teams – použití Planneru jako součásti týmových kanálů
    • Spolupráce na úkolech v reálném čase – sdílení, úprava a komunikace
    • Notifikace a sledování změn – aktualizace a pokroky týmu

    Pokročilé nástroje a tipy

    • Automatizace úkolů pomocí Power Automate – jak nastavit jednoduché automatizace
    • Statistiky a reporty – využití Planneru pro základní přehled o týmu a projektu

Termíny kurzu

Ježek studuje