Jak zlepšovat kvalitu vašich služeb

PRAHA 1 - Nové Město
Od: 28.05.2018
Do: 29.05.2018
2 dny
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

6590

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Sdílejte:

Účel / cíl

Tento seminář vám poskytne nový a hlubší pohled na kvalitu služeb pod vedením lektorky s dlouhodobou mezinárodní zkušeností. Seminář vychází z modelu, který již více jak 10 let přispívá k rozvoji kvality služeb v Rakousku, Švýcarsku, Francii i dalších zemích s bohatou sítí služeb.

Obsah

• služby a management kvality,
• co je kvalita na světové úrovni, jak ji utvářet a udržovat – Kano model,
• metoda 5x proč – odhalování příčin problémů aneb jak za jednoduchým problémem mohou ležet vážné a na první pohled neviditelné příčiny,
• externí komunikace s klientem: ústní, telefonická, písemná, prostřednictvím mailu a sociálních sítí,
• jak na mystery shopping – jak zjistit skutečnou kvalitu, kterou zaměstnanci poskytují vašim klientům,
• jak nastavit efektivní komunikaci mezi vedením, zaměstnanci, klienty a ostatními stranami, např. dodavateli.

Kategorie

Finance
Finanční analýza
Finanční management
Finanční kontrola a audit

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

Bc. Linda Kubačáková /

Dodavatel

Ověřený dodavatel

1. VOX a.s. /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru