Krizová pr komunikace firmy – jak dobře zvládnout firemní negativní událost

PRAHA 1 - Nové Město
Od: 12.06.2018
Do: 12.06.2018
1 den
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

3590

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Sdílejte:

Účel / cíl

Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu krizové události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu.
Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Obsah

• jak krizová událost nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• co se dá z negativní události naučit pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Kategorie

Lidské zdroje a personalistika
Marketingová komunikace a PR
Úspěšný prodejce
Komunikace

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

Ing. Hana Hejsková /

Dodavatel

Ověřený dodavatel

1. VOX a.s. /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru