Jednáme s klientem po telefonu

PRAHA 1 - Nové Město
Od: 13.10.2017
Do: 13.10.2017
1 den
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

3590

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Sdílejte:

Účel / cíl

• Naučíte se správné komunikační postupy
• Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem
• Zjistíte, jak zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem
• Pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat
• Začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta

Obsah

• základní pravidla mezilidské komunikace,
• jaké existují komunikační úrovně a komunikační bloky,
• základní sociální potřeby jednotlivce,
• zlatá pravidla telefonování,
• ledovec zákaznické motivace,
• struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• typologie klientů,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.

Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
• práce s doporučením

Kategorie

Lidské zdroje a personalistika
Marketingová komunikace a PR
Úspěšný prodejce
Komunikace

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

Lenka Kubáčová /

Dodavatel

Ověřený dodavatel

1. VOX a.s. /

© 2017 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru