Komunikace s klienty v realitním obchodu

Praha
Od: 7.04.2016
Do: 7.04.2016
1 den
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

1900

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Poznámka:

cena 1900 + DPH, čas konání 9-16 hod.
Sdílejte:

Účel / cíl

Základem úspěšného prodeje je porozumění klientovi a přesvědčivá komunikace s ním.
Cílem semináře je seznámit účastníky s principy a technikami efektivního jednání realitního makléře s klienty
včetně praktického nácviku komunikace.
Účastníci dostanou prostor si vyzkoušet rozmanité situace s klienty a jejich řešení.
Mohou se podílet na sdílení svých zkušeností a modulaci navyklého způsobu jednání s klienty.

Obsah

Analýza osobnosti klienta a strategie jeho ovlivňování
· Nácvik neverbální komunikace jako zdroje skrytých informací o klientovi
· Budování vztahu realitního makléře a klienta
· Zásady přesvědčivé argumentace
· Aktivní naslouchání
· Nácvik situací zdravé asertivity ve vztahu ke komplikovanému klientovi
· Trénink obchodních schopností, vyjednávání a zvládání námitek
· Fáze obchodního procesu

Kategorie

Marketing a obchod
Úspěšný prodejce

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

PhDr. Martin Cipro, PhD. /

Dodavatel

Asociace realitních kanceláří České republiky /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru