Leadership; vedení lidí a týmů, 1 denní kurz

Praha
Od: 25.01.2019
Do: 25.01.2019
1 den
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

3600

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Poznámka:

možné slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php
Sdílejte:

Účel / cíl

Rozsah: 9:00 - 16:00 hod + oběd

Cílová skupina:
• majitelé firem a manažeři na všech pozicích, personalisti,
• vedení úřadů a dalších organizací,
• auditoři, poradenské a školicí firmy, pojišťovny.

Kurz je určen jak pro manažery, kteří mají zájem rozšířit si své schopnosti vést pracovníky a pracovní týmy, tak pro lidi, kteří se na manažerskou pozici připravují.

Cíl:
Dobrý manažer včas rozpoznává nedostatky, které snižují výkonnost lidí, ohrožují pracovní procesy a mohou způsobovat nežádoucí události i závažné finanční ztráty. Umí pojmenovat:
• chybějící schopnosti, znalosti, návyky atd.,
• příčiny snížené pracovní motivace,
• chyby při prevenci rizik, které doprovázejí všechny procesní, produktové a personální změny,
• nedostatky v pracovních podmínkách (pracovních procesech, prostředí, komunikaci, firemní kultuře, BOZP atd.)

Cílem kurzu je seznámit účastníky s praktickými postupy, jak nedostatky a slabá místa odhalovat a jaké účinné preventivní postupy zvolit.

Obsah

1. Pomocí obecně použitelného diagnostického dotazníku společně sestavíme pořadí nejzávažnějších a častých chyb při řízení lidí.
2. Podělíme se o zkušenosti s uplatňováním osvědčených manažerských postupů při formování postojů a způsobilostí podřízených pracovníků. Postup: brainwriting a řízená diskuse.
3. Seznámíme se s praktickými metodami vyhledávání skrytých nedostatků, rizik a jejich příčin (metoda IPR - Identifikace procesů a rizik, postupy kauzálních analýz).
4. Dozvíme se, jak jednat s lidmi, aby chtěli a uměli jít do připravovaných nebo již realizovaných změn. Předpokladem je rozpoznat jejich postoje a motivaci překonávat překážky, učit se novému, zlepšovat. Vyzkoušíme si na modelových případech metodu, která toto umí (HPZ - Hodnocení postojů ke změnám).
5. Dozvíme se jak v každodenní praxi předvídat a odvracet problémy, které nám komplikují život, přidělávají starosti a ukrádají čas (postup využívající karty rizik a karty problémů).
6. Ukážeme si, jak lze pomocí brainstormingu zkvalitnit rizikologické myšlení. Naše i našich spolupracovníků.
7. Společně vyřešíme modelovou situaci, která nám zároveň ukáže možnosti využívání vzniklých problémů a hrozeb jako příležitostí pro zlepšení.
8. Vyzkoušíme si metodu přidělování týmových rolí, jako předpokladu týmové produktivity, komunikace a kreativity (HIT - Hodnocení individuálních dispozic pro práci v týmech).

Kategorie

Management
Manažer
Manažerské týmy
Organizace
Projektové a procesní řízení
Řízení

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

PhDr. Ing. Jiří Kruliš /

Dodavatel

TIMING Praha /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru