Udělejte si průzkum trhu sami, zákaznické průzkumy, informace o trhu, market inteligence, 1 denní kurz

Praha
Od: 26.09.2017
Do: 26.09.2017
1 den
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

4000

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Poznámka:

Uvedená cena je cena za jednu osobu. Možné slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php
Sdílejte:

Účel / cíl

Motto kurzu: Průzkum trhu by měl být jako dobrá investice - návratný, efektivní a smysluplný.
Cíle:
- Seznámit účastníky s principy a efektivním využitím průzkumů trhu v podnikové praxi
- Poznat klasické i nové metody průzkumu trhu jako získávání informací o trhu a zákaznících
- Využívat průzkum trhu jako investici do podnikání
- Na případových studiích a příkladech si ukázat, jak postupovat při realizaci vlastních průzkumů

Obsah

Rozsah: 7 hodin - kurz probíhá od 9:00 do 16:00 hodin.
Vstupní předpoklady účastníka: Základní orientace v marketingu
Cílová skupina:
- všichni, kdo mají ve firmách na starosti informace o trhu, konkurenci, zákaznících
- majitelé firem, podnikatelé
- obchodní a marketingoví specialisté malých a středních firem
- zájemci o využívání market inteligence ve firmách

Lektorka: Ing. Lenka Nováková, MBA

Kategorie

Marketing a obchod
Firemní kultura
Marketingová komunikace a PR
Reklamní kampaň
Strategický marketing
Úspěšný prodejce

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

Ing. Lenka Nováková, MBA /

Dodavatel

TIMING Praha /

© 2017 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru