ZVLÁDÁNÍ NÁMITEK ZÁKAZNÍKA

Neuvedeno
Neuvedeno
Neuvedeno
Uzavřený kurz
0%
Cena kurzu

14500

Počet osob

12

Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Poznámka:

Cena za 1 den tréninku, nejsme plátci DPH.
Sdílejte:

Účel / cíl

Obchodník po tréninku začne vnímat námitku jako příležitost, nikoliv jako problém
Osvojí si techniku rozklíčování námitky a způsoby reakce na jednotlivé námitky
Bude schopen rychleji zjistit podstatu námitek a rychleji řešit v praxi u zákazníka

Obsah

1denní nebo 2denní trénink, dle volby klienta.

námitky v prodeji – jejich příčiny
druhy námitek – oprávněné, neoprávněné, falešné
jak zvládat jednotlivé typy námitek
jak předcházet námitkám
jak se postavit k cenovým námitkám
způsob přípravy na možné námitky u zákazníka
technika efektivního zvládání námitky – postup v praxi
akceptace – legalizace – překonání námitky v praxi – postupy
technika tzv. kompenzace v prodeji
nejčastější typy námitek + jak k nim přistupovat

Kontakt: Mgr.Petr Stejskal - GROW Training & Consulting, www.growtc.cz, tel. 734 502 212

Kategorie

Marketing a obchod
Úspěšný prodejce

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

Petr Stejskal /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru