ANALÝZA POTŘEB ZÁKAZNÍKA

Neuvedeno
Neuvedeno
Neuvedeno
Uzavřený kurz
0%
Cena kurzu

14500

Počet osob

12

Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Poznámka:

Cena za 1 den tréninku, nejsme plátci DPH.
Sdílejte:

Účel / cíl

Obchodník bude zvládat techniku kvalitního dotazování se ve fázi analýzy
Naučí se pokládat kvalitní otázky a osvojí si postupy aktivního naslouchání
Bude umět pracovat s technikou SPIN při zjišťování potřeb klienta, což mu pomůže v brzké identifikaci klientových potřeb
Zvládne dovednost kvalitní diagnostiky potřeb zákazníka v kratším čase

Obsah

1denní nebo 2denní trénink - dle potřeby klienta
motivy a potřeby zákazníků v prodeji
jak rozpoznat nákupní motivaci, požadavky a potřeby zákazníka
analýza před prodejním rozhovorem s klientem – co vše a jak si připravit
SWOT analýza jako nástroj v rámci analýzy silných a slabých stránek mne a zákazníka
otázky v analýze – typy, formy jejich použití, konkrétní příklady využití v praxi
otevřené a uzavřené otázky
technika zjišťování potřeb metodou SPIN
alternativní – sugestivní – kontrolní otázky – verbální „pronásledování“
technika komunikačního trychtýře
jak se vyhnout tzv. „falešným předpokladům“ a předjímání v prodeji
parafrázování v prodejním rozhovoru – technika použití v praxi

Kontakt: Mgr. Petr Stejskal - GROW Training & Consulting, www.growtc.cz, tel. 734 502 212

Kategorie

Marketing a obchod
Úspěšný prodejce

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

Petr Stejskal /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru