Prodej zboží v e-shopech

Praha 10
Od: 1.12.2016
Do: 1.12.2016
1 den
 
Veřejné kurzy
0%
Cena kurzu

1997

Počet osob
Jméno
Přijmení
Tel.
IČO

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s Obchodními podmínkami dodavatele.

Jméno
Přijmení
E-mail
Heslo

Stistknutím tlačítka Rezervovat, souhlasíte s obchodními podmínkami dodavatele.

Poznámka:

Cena je konečná vč. DPH (1650 bez DPH). Časový rozsah od 09:30 do 16:00 (přestávka na oběd).
Sdílejte:

Účel / cíl

Víte, jak informovat zákazníka o jeho právech, jak zpracovávat osobní údaje, jak přistupovat k odstoupení od smlouvy bez udání důvodů či jak vyřizovat reklamace? Jaké jsou časté mýty při prodeji zboží přes internet a odstupování od smlouvy? Kurz „Prodej zboží v e-shopech“ vznikl v reakci na nárůst počtu internetových obchodů a růst objemu nákupů, které v nich spotřebitelé vyřizují. Kurz obsahuje řadu příkladů z praxe a nabízí možnost si nabyté znalosti ověřit v praktických modelových situacích.

Obsah

• Prodej zboží v e-shopu
- základní rozdíly mezi prodejem přes internet a v kamenné prodejně
- povinnosti prodávajícího při prodeji zboží na dálku
- na co má zákazník při nákupu právo a kdy mu nemusíme vyhovět

• Uzavírání smluv při prodeji přes internet
- kdy a jak je smlouva uzavřena
- jak se vyvarovat omylů při prodeji a jak je legálně napravit
- špatně uvedená cena - jak postupovat, dojde-li k chybě u označení zboží

• Všeobecné obchodní podmínky a informační povinnost
- povinné náležitosti všeobecných obchodních podmínek
- co všechno musí prodejce zákazníkovi před a po koupi sdělit
- jak správně informovat a vyvarovat se chyb
- shromažďování údajů o zákaznících a jejich využití

• Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů
- kdy začíná lhůta běžet a jak se počítá
- výjimky - v jakých případech zákazník nemůže od smlouvy bez udání důvodů odstoupit
- jak postupovat, když zákazník zboží nevrátí nebo je vrátí poškozené
- kolik musíme zákazníkovi vracet a kdy mu můžeme část financí nevrátit

• Internetové stránky
- co by měly obsahovat stránky internetového obchodu
- vstřícná podoba internetového obchodu
- nejčastější chyby při koncepci internetových stránek

• Reklamace a jejich vyřizování přes internet
- na co má zákazník při vadném plnění nárok a kdy mu vyhovět nemusíme
- záruční doby, jejich běh a lhůty pro vyřizování reklamací
- správný postup rozhodování o reklamaci

• Modelové situace
- v praktických modelových situacích se zaměříme na vámi prodávané zboží

Kategorie

Právo a legislativa
Obchodní zákoník

Hodnocení od účastníků

Zatím není žádné hodnocení Přidat hodnocení

Lektor

JUDr. Jan Votočka /

Dodavatel

Ověřený dodavatel

dTest, o.p.s. /

© 2018 • Educio s.r.o • Všechna práva vyhrazena • info@educio.cz 
Nenašli jste kurz?

Poptávka kurzu na míru